خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/12/13 - 13:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
یوسفیان ملا مطرح کرد

اشد مجازات برای محتکران اقلام دارویی و بهداشتی

عضو فراکسیون ولایی مجلس تأکید کرد: احتکار اقلام بهداشتی و دارویی موجب به خطر افتادن جان مردم می‌شود و مجازات آن برابر مجازات قتل است.

عزت الله یوسفیان ملا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تأکید بر ضرورت برخورد قاطع با اخلال گران در امر سلامت کشور، اظهار کرد: اخلال در حوزه غذا، دارو و سلامت کشور از مجازات ابتدایی تا اعدام دارد.



نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چنانچه فردی داروی تقلبی به بازار ارائه کند و بیماری بر اثر این دارو فوت کند؛ مرتکب قتل شده است. بنابراین مجازات این فرد مجازات قتل خواهد بود.



این نماینده مردم  در مجلس افزود: همچنین احتکار اقلام دارویی با احتکار گندم، برنج، روغن و گوشت متفاوت است، چراکه احتکار اقلام دارویی و بهداشتی می‌‎تواند موجب انتقال ویروس به افراد و حتی فوت بیمار شود لذا باید برای محتکران اقلام دارویی اشد مجازات را در نظر گرفت.



وی یادآور شد: حتی امروز، نبود مواد شوینده و بهداشتی نیز می‌تواند موجب انتقال ویروس و فوت مردم شود که باید مجازات سنگینی برای محتکران آن در نظر گرفت.



عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: عدم عرضه کالاهای ضروری که در شرایط شیوع ویروس کرونا مواد شوینده، ضد عفونی کننده و اقلام دارویی است، ضربه به سلامت مردم بوده و تخلف جسمی و جانی به شمار می‌‎آید و تا مجازات اعدام در قانون برای آن تعیین شده است.



بیشتر بخوانید:





پایان پیام

  • کد خبر : 295808
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار